Godkväll

2013-09-10 @ 21:04:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Idag hade jag första stallfria dagen på väldigt länge, trodde jag skulle tycka det var lite skönt att bara kunna stanna hemma och plugga och andas men icke. Saknade att få pussa på min stjärnas gosiga mule, får göra det extra mycket imorgon istället!
 
Min dag har alltså inte varit speciellt intressant förutom att jag har varit på topphumör till skillnad från igår. Humörsvängningarna på mig är alltid så extrema men jag förvånas fortfarande över det, haha. Ena sekunden är jag hur glad som helst och nästa är jag deppig, det går som en bergodalbana som kan gå upp och ner flera gånger på en dag. Skönt att idag var en bra dag i alla fall! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback