Freeedag

2013-09-13 @ 09:24:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Tjena alla morgontrötta som har lika lång sovmorgon som jag! Har kunnat sova till 8/9 varje dag denna veckan, inte illa alls faktiskt. Jag är hopplös på morgonen, kan sätta 10 alarm på högsta volym och ändå sova som en stock igenom allt oväsen. Får se hur jag ska lyckas ta mig upp ur sängen till tävlingen imorgon! ;)
 
Idag är det först skola där sista lektionen är inställd och jag därför hinner med att rida Bull innan jag ska till JFK. Han ska få komma ut i skogen en sväng hade jag tänkt. Sedan är det ju hoppning på JFK, antingen på Sune eller Kuhs som båda är mina kära tävlingsponnysar imorgon på andra omgången av division 2. Ska ta med mig ett par sporrar i alla fall för det kommer behövas, de är inte riktigt på humör att hoppa tyvärr...
 
Dags att göra sig i ordning, vi hörs senare. Kram! :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni har markarbete idag =)

Svar: Tur att någon har koll för det har inte jag! ;)
dailyhorses.blogg.se

2013-09-13 @ 11:42:35
Postat av: ida

Ska du tävla både Sune och Kuhs?

Svar: Japp!
dailyhorses.blogg.se

2013-09-13 @ 16:15:28
URL: http://beckapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback