Det var ett tag sen sist!

2013-09-17 @ 18:58:11 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hej på er allihopa! 

Det var verkligen länge sedan jag var inne här nu och uppdaterade er om mitt liv och vad som händer i min vardag. Men jag är fortfarande kvar hos Emma Emanuelsson och jobbar, jobbar, jobbar och jobbar. Den som tror att det är lätt att jobba med hästar när man måste börja på botten har ingen aning om vad dom snackar om för det är tufft, riktigt tufft! Framförallt har det varit jobbigt nu i helgen då killen som normalt sätt jobbar här och har hand om alla fordringar och mockning har varit ledig så vi varit tvungna att göra även hans jobb. Kort om tid och massor att göra! Men det har  löst sig rätt bra iallafall men det känns i både kropp och knopp nu, tur att helgen är över och att det är tillbaka till de vanliga rutinerna! 

Överlag trivs jag fortfarande helt okej men jag hade ljugit om jag sa att jag inte längtar hem till min familj och mina vänner. Det är jobbigt att inte kunna träffa alla varje dag och kunna prata ut med någon när man mår dåligt eller känner sig nere. Just nu känner jag mig dessutom jävligt nere och trött på det mesta vilket gör jobbet väldigt mycket tuffare att ta sig igenom varje dag men det är väl bara att bita ihop antar jag.. 

Hoppas alla ni mår bra iaf! 


Jag och min absoluta favorithäst här, han gör allt mycket lättare! ❤

/ Hanna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback