Tuff period

2013-05-21 @ 10:06:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Vi har helt galet mycket i skolan just nu eftersom lärarna fortfarande inte kan sprida ut arbetet under terminen utan envisas med att alltid ha allt på en och samma gång. Just nu är en sådan period och mitt liv kommer bestå av mestadels häst och plugg om vart annat. Ska i alla fall försöka hålla igång bloggen som vanligt men kan bli lite ont om tid och ork vissa dagar, bara så att ni är medvetna om detta! :)
 
Idag är det tisdag alltså och har precis varit hos tandläkaren. Nu är det nästan två timmar innan jag börjar så sitter i skolan och ska få lite skolarbete gjort. I eftermiddag blir det en välförtjänt uteritt för Bull och sedan plugg för min del. Låter det som en kul tisdag? Njaaa.. ;) Imorgon blir det bättre för då har jag studiedag och mycket häst på schemat!
 
Vi hörs förmodligen senare idag. Ha en bra tisdag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej. Hur ser planerna ut för i sommar? :) Ska ni vara feriepraktikanter på JFK i sommar igen precis som förr?

Svar: Tänkte skriva ett inlägg om planerna i sommar, i helgen så kika in då! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-05-21 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback