Söndag

2013-05-05 @ 09:52:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Känns rätt konstigt att vara igång igen, vet ännu inte om det känns bra eller dåligt men känner att det alltid är värt att testa lite igen. Förhoppningsvis kommer motivationen och idétänkandet tillbaka igen, det får tiden utvisa!
 
Idag händer det inte speciellt mycket utan en ganska vanlig söndag där plugget är undanlagt då jag använt mina sista krafter för det tidigare i veckan. Ska iväg nu på förmiddagen och träna en tjej med hennes lille b-ponny och senare blir det också uteritt tillsammans med Hanna, mysigt! Mer än så händer inte idag men sådana dagar behöver man också.
 
När jag kommer hem ikväll ska jag försöka skriva ihop lite om vad som hänt medan bloggen stått tom, svårt att greppa nu när jag inte uppdaterat dagligen men ska försöka leta i bakhuvudet och försöka återge det viktigaste i alla fall. Hoppas det duger.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, kul att du/ni är tillbaka!! Kul om du gjorde någon Hiss&Diss o lite om dina tävlingar om du har några planerade! Kram <3

2013-05-05 @ 11:32:39
Postat av: Matilda

Kan du/ni inte skriva om vad ni ska göra i sommar? :) kram kram:)

2013-05-05 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback