Snabba ryck

2013-05-07 @ 20:59:33 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Veterinären ringde och sa att han hade tid att komma förbi och vaccinera Bull tidigare i eftermiddags så fick pallra mig upp snabbt efter skolan. Men nu är det också avklarat för året, prima ballerina! Blev med andra ord ingen ridning idag och nu i några dagar framåt blir det lite lugnare för hans del.
 
Så himla underbart väder har det varit idag, varmt och skönt och solsken. Dock kommer jag fortsätta vara vit som snö medan alla klasskompisar blir brunare och brunare då jag tar på mig ridkläder det första jag gör när jag kommer från skolan, medan de ligger på altanen och solar. Om jag får någon bränna kommer det vara en fin bonna-bränna haha. Men så fort sommarlovet börjar, då är det även min tur att få bli kräfta! ;)
 
Tja, det var nog allt för mig! Imorgon bjuds det på bilder och film här på bloggen. Se till att kika in!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback