Seg minst sagt

2013-05-08 @ 21:58:07 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
När jag kom hem från skolan vände humöret kvickt då jag blev ordentligt illamående och helt galet trött. Sov från och till från att jag kom hem tills mamma kom hem så åkte vi till stallet tillsammans lite senare istället. Det var verkligen skönt att få sova en stund, men känner mig fortfarande inte 100%. Bull fick skritta en sväng idag!
 
Nu på bättre tankar, för det är ju trots allt långhelg! Fredag till söndag är jag iväg på läger i Skåne som jag nämt tidigare och alla andra dagar är det bara Bull och plugg som gäller. Lugnt och skönt med andra ord! Ska också försöka uppdatera er bra och lite mer vettigt i helgen, låter väl bra? ;)
 
Härlig bild från nu i vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback