Så här kommer det bli

2013-05-04 @ 21:29:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hejsan allihopa, här sitter Rebecka bakom datorskärmen igen, inloggad på dailyhorses.blogg.se. Blev precis klar med den nya designen så om ni inte kan se den än så får ni uppdatera sidan. Nu drar det igång lite smått igen men tänkte dra lite om hur det kommer se ut här!
 
Jag kommer försöka blogga på regelbundet varje dag. Kanske inte i samma mängd som tidigare men ska i alla fall försöka hålla kvalitén igång. Denna sidan väcker mycket känslor och det känns både bra och dåligt att vara här och skriva igen så ni får ha överseénde med det, jag tror ni förstår.
 
Hanna kommer skriva när hon vill och känner för det. Vill hon skriva en gång i veckan får hon det, vill hon inte skriva nått på en månad så får hon det också - allt efter vad hon vill. Även detta tror jag ni förstår, det var mer jag som inte ville att denna bloggen bara skulle vara min för det känns ännu mer fel. Det är liksom min och Hannas blogg från start och det är så det ska vara. Så jag fick henne att gå med på detta! :)
 
Hoppas ni hänger kvar här så sätter jag bollen i rullning igen!
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Åh vad kul! :)

2013-05-09 @ 18:49:53
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback