Planeringen i helgen

2013-05-16 @ 08:22:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Räknar helgen från idag eftersom vi är lediga idag så blir nästan en långhelg igen (jaja har skola imorgon men det är ju fredag så det kompenserar upp haha). Lugn men rolig helg denna helgen och nu ska det läggas tid på både bloggen och plugget - I PROMISE! ;)
 
Torsdag
Idag är jag som sagt hemma från skolan. Ska dock ner till skolan nu på morgonen för att låsa upp mitt skåp med extranyckeln eftersom jag lyckades låsa in min vanliga nyckel igår, haha. Sen blir det fokus på bloggen, plugget och städning. Självklart en sväng till Bull också med lite ridning på banan.
 
Fredag
Får gå upp tidigt för att fixa hos Bull innan skolan. Sedan är det skola enda till fem och sedan ridskole-lektion i hoppspecialen. Får se vilken ponny jag får men hoppas ju självklart på den underbaraste av de alla... ♥ Kvällen blir en lugn hemmakväll.
 
Lördag
Upp tidigt denna dagen också för ska iväg med en klasskompis och sälja bullar mm. på torget för att bidra lite till klasskassan. Mitt på dagen någon gång ska jag till Bull och rida och sedan på kvällen blir det häng med mina tre favvisar från klassen. Taco-mys och Eurovision - blir nog inte så mycket bättre än så! :)
 
Söndag
Ännu ganska oplanerat men ska se till att få lite plugg gjort och självklart ska jag rida Bullen. Lugn dag med andra ord!
 
My soulmate! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback