Ny vecka

2013-05-13 @ 15:19:53 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Internet har legat nere i skolan idag så jag kunde inte komma in via datorn för att skriva något inlägg nu på morgonen, sorry sorry!
 
Idag är det måndag och ny vecka. Ännu en vecka närmare skolavslutningen och viktigast av allt: DET ÄR EUROVISION-VECKAN! För er som inte visste detta så är jag eurovision-fan haha, tycker om det väldigt mycket även om det sällan är speciellt bra låtar. Så på lördag inhandlas det godis och tas hem vänner för att hänga framför denna sångtävling resten av kvällen. Myyys!
 
Annars är denna veckan full med grejer i skolan, två tandläkarbesök och så självklart Bull. Idag tar Sanna hand om Bull, supersnällt, och resten av veckan är det ännu oklart vad jag gör med honom. Lite varierat trim och uteritter såklart!
 
Nu behöver jag slå upp skolböckerna och nöta in lite matte eller skriva på en geografi-uppsats. På med hög musik så ska det också gå att ta sig igenom!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Bull är så fin!:D

Svar: Visst är han! :D
dailyhorses.blogg.se

2013-05-13 @ 16:05:40
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback