NTR 20 april

2013-05-08 @ 08:07:01 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
 
Här är filmen från när jag och Bull tävlade på Norrahammar-Tabergs ridklubb den 20 april. Hoppade bara en LC eftersom vi alltid brukar vägra ut oss i LCn när det är andra klassen. Lite taktiskt planerat sådär haha! ;)
 
Hade en riktigt bra känsla på framhoppningen och även till första och andra hindret men sen sket det sig som vanligt. Han bjöd på hindret och jag slutade rida och då nitade han två gånger om på trean. Tredje gången la jag till spöt så då kom vi lite nära hindret och hindret efter som var på linje så vi rev de två. Totalt 24 fel men är faktiskt ganska nöjd ändå eftersom vi inte tagit oss runt en LC på jag vet inte hur länge.
 
Vad tycker ni då? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Att ni överhuvudtaget kom runt nu för första gången är väl en liten seger i sig trots alla felen :D Så jag säger grattis! :)

Svar: Det är precis så jag tänker, det är ju en bra början liksom! Tack! :D
dailyhorses.blogg.se

2013-05-08 @ 14:18:52
Postat av: Matilda

Gud om man ändå kunde rida som er :-/
Men hur gör ni era videor så grymt bra? Vilken app använder ni er av? :-) kram kram!

2013-05-08 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback