Jobb och stall hela dagen lång

2013-05-25 @ 11:10:39 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Jag vet att det är väldigt lidande med uppdatering nu och jag ursäktar för detta. Hoppas ni har överseende med att jag har väldigt mycket proppat in i vardagen just nu!
 
Idag är det jobb i ridskolestallet och har redan varit där sedan halv sju i morse. Nu har jag hunnit en sväng förbi Bull och fixat stallet och strax ska jag till ridskolan igen för att lunchfodra. Sedan upp till Bull igen för att  mocka hagar med stallet gänget och rida. När jag är klar där är det nog lagom att åka till ridskolan igen för att kvällsfodra och stänga igen. Snacka om att vara igång hela dagen!
 
Utvärderingen om hoppningen på Sune igår kommer ikväll när jag är hemma igen, internet strulade igår igen så kunde inte fixa något vettigt inlägg tyvärr. Vi hörs då helt enkelt, kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback