Jag är hemma och lever

2013-05-12 @ 21:27:31 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Fy vilken grym helg! Min hjärna är pumpad med inspiration och jag har lärt känna så himla många underbara personer. Jag behövde verkligen denna helgen, få komma iväg och släppa allt här hemma och tänka på något helt annat. Det blir som en fantasi-värld fast på riktigt, och i sommar blir det ännu mer. U-n-d-e-r-b-a-r-t!
 
Nu blir det en lugn kväll framför TVn för har verkligen gjort av med all min energi i helgen. Trött som stryk, men det var det verkligen värt! Hoppas ni har en mysig söndag - vi hörs mer imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Så fin header (:

Svar: Tack :)
dailyhorses.blogg.se

2013-05-12 @ 22:10:20
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback