Fler saker som hänt sedan sist..

2013-05-10 @ 20:05:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
  • Jag har bytt sadel på Bull. Den förra låg inte bra på honom så med hjälp av en sadelmakare har jag nu skaffat mig en ny som ligger mycket bättre på honom. Tumme upp!
  • Har varit på Göteborg Horseshow såklart. Att se världscupfinalen var bland det häftigaste någonsin!
  • Fått mig en såndär räls-jäkel i käften. I början skavde det men det är faktiskt inte så farligt. Taggar dock om sådär två år när jag blir av med den och har raka tänder!
  • Rider numera i hoppspecialen på ponny igen, tillsammans med Frida. Bytte ju till storhäst men där var jag bara en halv termin eller något innan vi kunde byta tillbaka igen, härligt.
  • Ridit Sune igen, älskade älskade ponny! ♥
Två bilder från Instagram, @beckus

Kommentarer
Postat av: Hanna

+ Tävlade klubbis på Aspe och vann :)

2013-05-10 @ 20:20:31
Postat av: Sofia :)

Varför slutade ni på storhäst då? (:

Svar: Det var aldrig tanken att jag skulle rida storhäst utan jag skulle rida ponny i storhäst-gruppen. Sedan blev det inte så när jag väl bytte så då ville jag byta tillbaka för att få rida ponnyerna, även om jag tyckte om Daira med som jag red där! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-05-11 @ 17:12:43
URL: http://SofiaNilzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback