Bästa rundan någonsin

2013-05-16 @ 10:46:22 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
 
Här är filmen från senaste tävlingen i Grankärr den 1 maj. Bästa Frida var med och hjälpte till och hon fick mig verkligen att bestämma mig för att "nej nu fan ska jag över". Det var verkligen det jag behövde, att noga gå banan och bestämma varje sväng i förväg och tagga till ordentligt. Gick in på banan och bara bestämde mig och vi gjorde den bästa rundan vi någonsin gjort. Jag red iväg honom lite till 6an istället för att lugnt sitta kvar och vänta så det petade vi men annars en felfri runda. För oss var det ett stort steg och jag är sååå nöjd med både min och Bulls insats! Skitbra! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Superduper fin blogg! Såg riktigt fint ut också på filmen, härligt att du är nöjd!:)

Svar: Tack och tack!! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-05-16 @ 10:59:01
URL: http://narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback