Back to normal

2013-05-24 @ 14:11:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Pust, matteprovet är nu skrivet och det känns faktiskt jättebra. Det kändes som om jag hade koll på det mesta och svarade på nästan allt. Typ första gången någonsin det känns bra efter ett matteprov! ;)
 
Nu kan jag andas ut lite i alla fall. Har fortfarande en hel del till nästa vecka också men nu känns det som om jag har lite mer koll på allt till skillnad från för några dagar sedan. Trot detta är första gången denna veckan som jag verkligen satte mig ner och andades ut. Så skönt!
 
Ska bättra på min uppdatering nu i alla fall. Efter nästa vecka kommer det dessutom bli top noche för då har jag i princip ingenting kvar i skolan och andra året på gymnasiet är snart slut. Helt galet vad fort tiden går, men det är underbart. Denna sommaren kommer bli helt amazing! :D Ska tidsinställa ett inlägg om det till senare i helgen! Vi hörs senare idag!
 
Bild från i vinter!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh det lär ju bli Sune! Vem ska ha honom om inte du liksom :D

2013-05-24 @ 16:41:57
Postat av: Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

sv: Hej förlåt att jag glömde svara, har haft mycket i skolan nu... Tyvärr hittade jag inga bilder från tävlingen i grankärr på någon skäck :)

Svar: Ingen fara, så synd! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-05-24 @ 17:08:32
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback