Tankar om bloggen

2013-06-09 @ 08:34:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Min bloggmotivation är väldigt varierande just nu. Vissa dagar vill jag bara släppa allt och lägga ner, aldrig med logga in och bara strunta i det. Dessa dagar kan jag stå med en tom inläggssida hur länge som helst innan jag lyckas skriva något som jag ofta blir väldigt missnöjd med. Då vill jag helst skriva ett allra sista inlägg och säga "hejdå och tack för min tid här".
 
Andra dagar är det helt omvänt. Då hittar jag inlägg efter inlägg i bakhuvudet som jag vill skriva ner och dela med mig av och jag har motivation till att föra bloggen ännu längre. Tyvärr är dessa dagar mycket färre än de dåliga dagarna numera men endå står jag kvar här. Är något oviss om vad jag vill göra faktiskt, vill jag blogga eller vill jag inte? Tyvärr tror jag att det märks ganska tydligt på bloggen när jag har bra eller dåliga dagar, läste igenom några gamla inlägg som vi skrev för något år sedan och insåg hur mycket bättre bloggen var då. Inte konstigt att siffrorna är sämre nu...
 
Men jag har svårt att ta bloggen dit igen. Vet inte vart jag ska hitta motivationen de dagar den inte finns där och har svårt att finna så mycket tid att uppdatera med hög kvalité. Men jag försöker och så länge jag gör det hoppas jag att ni stannar och fortsätter följa bloggen!
 
 
Ni får gärna ge massa tips om vad ni vill läsa! Bomba med olika inlägg ni vill ha, rubriker ni vill att jag ska skapa inlägg utifrån eller någonting speciellt ni vill att jag ska förbättra. Tillsammans gör vi detta bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback