Sista dagen som 16-åring

2013-06-12 @ 21:43:18 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Hej allihopa, haft en bra onsdag? Det har jag helt klart! Första lektionen var det filmtime och betygsnack där jag även idag blev positivt överraskad. Sedan en lång håltimma där jag, som ni såg, åkte till Hööks och storhandlade. Sista lektionen både för dagen och för hela tvåan på gymnasiet var också väldigt chill. Var hos frisören och klippte av två decimeter av håret innan jag åkte till Bull och red ut en sväng i alla gångarter och bara hade det mysigt! Och nu kom jag nyss hem från restaurangen - så såg min dag ut! :)

Imorgon är det skolavslutning och sedan lite annat skoj med klassen, mer händer nog inte imorgon. Eller jo, jag blir ju 17 år också! ;)

Nu ska jag sätta på en film och njuta av att det (snart i alla fall) är sommarlov. Som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback