Ledig fredag

2013-06-07 @ 10:23:27 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon på er allihopa, äntligen fredag eller hur? Så himla skönt att ha en extra lång helg och bara kunna chilla ett tag. Det är precis vad jag ska göra idag, ta det hur lugnt som helst och tillbringa tid på stället jag tycker så himla mycket om - stallet hos Bull. På kvällen ska jag ju till JFK som inte ligger så långt ner på den listan heller, underbar fredag!
 
Just nu redigerar jag lite bilder från tävlingen igår att visa er, har från prisutdelningen och fina uppställningsbilder efteråt som blev så himla fina. Vänta er i alla fall ett inlägg med bilder idag! Var det någon annan som var och fotade på tävlingen i Vaggeryd igår? Maila i så fall dailyhorses@hotmail.com! Hade så himla gärna velat ha lite hoppbilder från igår!
 
Ha en superfin fredag, I will!

Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Vi är också lediga idag :) . Planer för morgondagen?:)

2013-06-07 @ 11:38:18
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback