Bulls vecka 23

2013-06-03 @ 16:04:16 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Måndag: Sanna är snäll och rider Bull!
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Trim på banan
Torsdag: Tävling i Vaggeryd/Skillingaryd, LD och LC
Fredag: Lugn jogging i skogen
Lördag: Vila
Söndag: Uteritt
 
Började skriva på vad jag skulle göra de olika dagarna också men insåg att början av veckan såg precis likadan ut som vanligt (plugg och stall) och sedan i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom tävlingen på torsdag och Håkan Hellström-konsert på lördag. Får väl skriva mer om helgen när jag vet vad som händer mer! Både tävlingen och konserten är jag galet taggad inför i alla fall! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback