Packa, packa, packa

2013-07-30 @ 12:36:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
För tredje gången denna sommar packar jag nu väskorna för att bege mig hemifrån. Jag har knappt varit hemma denna sommar och när jag kommer hem igen denna gången har jag inte ens två veckor kvar innan skolan börjar igen. Kan låta en aning stressigt men jag gillar det! På sommaren vill jag inte ligga hemma och vara seg utan jag vill ut på äventyr, samla på mig massa upplevelser och erfarenhet och utnyttja varje sekund av ledighet till saker jag aldrig annars hinner med. På sommaren vill jag kunna tacka ja till de där oförutsägbara erbjudandena och våga lita på att de kan ge mig någonting. Och i slutändan lär man sig antingen av sina misstag eller av sina upplevelser!
 
Bäst att fortsätta packa så kanske jag hinner skriva något tidsinställt innan jag åker, vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback