Walking dead

2013-01-10 @ 07:47:19 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Det är precis så jag känner mig just nu, tack vare min lilla tupplur igår efter skolan kunde jag naturligtvis inte somna i tid på kvällen vilket resulterar med en galet trött Hanna idag.. Hade gett vad som helst för att få ligga kvar i sängen idag kan jag lova men det var bara att släpa sig upp och se glad ut..

Planerna för dagen är väldigt små, hålla mig vaken till nio och sen sova är väl mina planer :P usch jag hatar verkligen att gå omkring och va såhär grymt trött!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur ser ditt schema ut?:)

Svar: Jag kan skriva ett inlägg om det om det verkar intressant med kurser och liknande som jag läser också :)
dailyhorses.blogg.se

2013-01-10 @ 12:13:22
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback