Vecka 4

2013-01-21 @ 09:10:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Kommer ha fullt upp hela denna veckan också men jag klagar inte för jag ska göra så grymt mycket roliga saker att jag at glad ändå ;) Tyvärr så tar skolan lite tid just nu, (hehe jag som är van vid att aldrig ha prov eller läxor..) så jag måste lägga lite tid på den och även resan till Irland som måste planeras lite till. Men annars kommer veckan att bli skit bra tror jag. Såhär ser schemat ut än så länge:
 
Måndag: Praktik, lugn hemma dag. Börjar veckan med en mjukstart ;)
Tisdag: Skolstallet, Flechen
Onsdag: Hoppträning för Erica (ej med flechen)
Torsdag: Flechen, Sjövik? Jfk? fortfarande en del frågetecken här!
Fredag: Flechen, kompisar
Lördag: Tränings kurs för Erica
Södag: Träningskurs för Erica
 
Lite frågetecken här och där och massa saker som kommer att läggas till men i stort sätt så kommer det att se ut ungefär såhär! :)
 
Ska bli så sjukt kul att komma igång och hoppa lite med Flechen nu igen! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken snygg och läsvärd blogg ni har :)

2013-01-21 @ 09:29:13
URL: http://kyngala.blogg.se
Postat av: Noomie Sundell

Fast Flechen verkar vara lite mer brallig än Lexx som typ är som en... hm... sövd häst?(x
Okej,. jag ska ladda ner en testversion av PS hade jag tänkt. Något speciellt PS som är bra? Det finns massa olika ju :O :S

2013-01-21 @ 11:41:18
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback