Trötter

2013-01-18 @ 16:00:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Haft världens lamaste skoldag idag och verkligen inte gjort någonting. Det finns verklige ingenting man kan bli tröttare av än att sitta i en skolbänk men inte göra någonting. Riktigt lam skoldag faktiskt måste jag säga, men men.
 
Planerna för kvällen var att jag skulle umgås med lite goa människor och ha de allmänt kul men det sket sig lite så nu får jag se hur det blir. För tillfället ser det ut som en lugn hemma kväll och gå och lägga sig tidigt för att ta igen lite förlorad sömn :P
 
Vad har ni för planer en fredagkväll som denna?
 
Bästa Bonny får stå för bilden! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Noomie Sundell

Det ser verkligen ut som du stirrar rakt in i kamerna. :| (x

2013-01-18 @ 22:59:56
URL: http://lexx.blogg.se
Postat av: Noomie Sundell

Ska testa det, tack för tipset! (: Hoppas verkligen det hjälper. Känns elakt att rida, jag kan typ inte rida för jag sitter bara och tänker på att han kommer få köttsår... :/

2013-01-18 @ 23:56:36
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback