Tjena

2013-01-11 @ 18:33:19 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Egentligen behöver jag börja plugga på momangen men kikar in här först för att säga hej och för att läsa lite andra bloggar först, livet som bloggare.. ;)
 
Dagen har rullat på ganska bra (förutom tyskan i morse då vi fick mängder av glosor, starka verb, en text och en uppsats till nästa vecka) och jag har varit helt speedad haha. Magmusklerna har fått jobba bra av alla skrattanfall idag, fy vad jag älskar min klass!
 
Som jag sa så var mamma supersnäll och tog hand om Bull idag eftersom jag slutade vid fem. Så nu sitter jag har och har massa plugg och bloggdesigner att göra, och dessutom en blogg att uppdatera vilket jag inte klagar på. Mycket ideér, halvbra med flow och ingen tid - så ser det ut just nu! Vi får se vart det leder!
 
Ha en bra fredagkväll varesig om du är hemma eller på äventyr, kram!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Javisst, och man måste ju även börja någonstans. Förhoppningsvis behöver man ingen extra utbildning öfr att gå i en butik och jobba :)

2013-01-11 @ 18:46:28
URL: http://vinna.blogg.se
Postat av: Kajsa

Nu har vi DAGENS BLOGG i vår blogg, gå in och anmäl dig.. riktigt enkla regler!

Kram!

2013-01-12 @ 00:20:11
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback