Tisdag, pluggdag

2013-01-15 @ 16:24:14 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Hejsan! Nyligen hemkommen från en helt okej dag i skolan faktiskt. Koncentrerar man sig på lektionerna och slutar tänka på hur fruktansvärt tråkigt det är så flyter dagen på ganska lätt. Testa det! ;)

Som jag sagt tidigare så ska jag inte till stallet idag eftersom jag verkligen måste vara hemma och plugga och det är också därför jag gör detta inlägg via mobilen för jag vet att om jag startar datorn och internet så kommer jag fastna där. Och så mycket som jag måste plugga så hinner jag inte det. Loggar in en snabbis ikväll igen, nu är det plugg i några timmar som gäller!

Och angående bilden, det kan ju vara både motivation till plugg och annat i livet. Sparar sådana små bilder på mobilen ibland för att kunna kolla tillbaka och "stay strong"!

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback