Taggad för tävling

2013-01-21 @ 17:28:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Vill så himla gärna komma igång och tävla nu, är så taggad inför tävlingsterminen. Har bara kollat runt lite bland tävlingar men inte bestämt någonting speciellt då jag vill känna på hur det går på den första innan jag bestämmer mig för mer. Känns bättre just nu att ta det lite som det kommer och beroende på känslan men senare kommer jag nog planera in lite för framtiden också.
 
Första blir i alla fall en liten klubbhoppning på JFK som är den 17e februari om jag inte minns fel. Ska hoppa LD och LC som vanlig och bara hitta känslan utan att det ska behöva vara på tävlingshinder. Bara som en träning helt enkelt och för att få runt honom runt en LC-bana utan några stopp.
 
Sedan har jag bara planerat in en till och det är den lokala på JFK den 2a mars. Samma där, LD+5 (JFK har typ aldrig några LDer på lokal) och LC och försöka hitta rätt känsla. Sedan får vi se vart vi hamnar och hur det känns och utifrån det bestämmer jag sedan när nästa tävling blir.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Skulle vara kul om ni la ut en bild på alla era rosetter! :) Nyfiken!
Sen skriva vilken som betyder mest o den första osv...
Kram :) <3

2013-01-21 @ 21:31:08
URL: http://matildakautto.blogg.se
Postat av: Ida

Hej, en liten fråga.
Jätte tacksam för svar i inlägg då jag kommer glömma vart jag kommenterade.
Vart står du uppstallad och hur mycket ger du i hyra? Hur
är det med stallplatser nära centrum för storhäst?

2013-01-22 @ 13:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback