Studiedag

2013-01-25 @ 09:37:52 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Även jag har studiedag idag vilket är uuuunderbart skönt! Ska strax bege mig till Charliesrean som är denna helgen men jag tippar på att halva stan kommer vara där tidigt idag eftersom de flesta har studiedag. Hoppas på att hitta något fint till antingen mig eller Bull, kanske ska införskaffa mig ett nytt bett... Vi får se vad jag kommer hem med, det brukar aldrig bli det man tänkt sig! ;)
 
I eftermiddag ska Bull trimmas på men annars har jag inga planer för idag. Ta det lugnt, plugga (surprised?) och njuta av att vara ledig en fredag där jag i vanliga fall har skoldag till fem. Bra dag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååh vad skönt med studiedag!!:D

2013-01-25 @ 10:32:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Ponnydressyr

Om du fortfarande är intresserad av att gästblogga så är det bara att höra av dig. Du får gärna skicka ponnydressyr skylten också. Vill inte låta tjatig med detta och förstår om ni har det svårt just nu..

Styrkekramar från Ponnydressyr!

2013-02-09 @ 23:54:05
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback