Stallfri dag nr. 2

2013-01-22 @ 17:18:36 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Hej! Ganska tom på ord (och tid) idag, därav updaten. Känns konstigt när det till och med tar tid att få ur sig ord till ett vanligt vardagsinlägg. Det bättrar sig nog snart!
 
Tisdag betyder vilodag för Bull (varierar lite mellan tisdag och fredag beroende på vad jag har att göra under veckan) och mamma tar hand om honom. Så här sitter jag igen för andra dagen i rad med högen av skolarbeten bredvid mig och det är bara att sätta igång. Har tidsinställt till er medan jag sitter och trycker in fysik-formler i huvudet - låter en aningens orättvist haha. ;) Missa inte det i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback