Söndag 20 Januari

2013-01-20 @ 18:01:37 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Tjohej på er allesammans!
 
Har haft fullt upp även idag och sätter mig först nu vid datan för dagen. Hade lite släktingar som bodde över här inatt och idag har mamma fyllt år så har firat och käkat lite tårta och sånt på förmiddagen innan jag begav mig till stallet. Möttes dock av väldigt tråkiga nyheter när jag kom dit, alla tankar ligger idag hos min underbara vän Rebecca!♥
 
Red bort barbacka till stubben för att rensa tankarna lite och bara leva i nuet för en liten stund vilket var helt underbart. Till en början skötte sig Flechen riktigt bra och var så himla fin. Snön där låg helt orörd så han fick ta i ordentligt och fick världens härligaste galopp! Sen fick han lite snespel och dampade en bra stund och efter det slutade bromsen helt att fungera :P Men just idag kunde jag inte annat än att skratta åt honom när han slängde sig fram och tillbaka, stack med mig och var allmänt dryg. För han var så himla lycklig och efter omständigheterna så var jag bara så extremt lycklig över att han mådde bra och vad glad att jag inte kunde bli det minsta sur på honom! ♥
 
Bild från igår när han fortfarande var en snäll häst istället för en vildhäst som han var idag :P
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fina ni är :D

2013-01-20 @ 19:14:24
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad har hänt med Rebecka!?:( <3

Svar: Det är inte Rebecka på bloggen, utan en annan vän som också heter Rebecca.♥
dailyhorses.blogg.se

2013-01-20 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback