Random

2013-01-17 @ 21:44:57 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Varför ska jag få så mycket motivation till bloggen när jag har berg av plugg?
Det går inte ihop då förstår du, Rebecka. Suck! Fick i alla fall något inlägg skrivet och lite andra ideér har lagts till i listan. Nu är det skolböckerna som tar upp resten av kvällen, vilket de borde ha gjort sedan länge. Självdisciplin heter det och det har jag väldigt lite av! ;)
 
Tänkte bara dra ett litet koncentrationstips, bra till skolarbetet och vissa tycker om att ha det när man rider också. Nämligen att sätta på din favoritlåt eller favoritlista med bra musik i hörlurarna. Inget svårt, inget nytt men otroligt effektivt och ger ny energi. Det är vad jag ska göra nu! Kram, vi hörs imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: nora

Frääck blogg ni har! :)

Svar: Tack! :D
dailyhorses.blogg.se

2013-01-17 @ 22:55:33
URL: http://lindblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback