Överskottsenergi

2013-01-19 @ 15:27:53 | Rebecka • Träning | © DailyHorses 2013
Ett ord som beskrev Daira väldigt bra idag! Superkallt ute plus att hon vilade igår resulterade i en överpigg häst. Hon höll på mest på framridningen men när jag galopperat av henne och skulle börja hoppa så gick det faktiskt bättre. Jag gav henne inte chansen utan direkt när jag kände att hon skulle hitta på något hyss så höjde jag handen. Jag blev lite passiv och vågade inte riktigt rida på henne ordentligt ifall hon skulle få för sig att bocka av mig men annars är jag nöjd med dagens hoppning.
 
Kände att hoppningen blev bättre idag trots att hon var så pigg. Blev inte riktigt lika mycket stela språng där hon inte vågade ta för sig utan det flöt på bra. Hindren var lika låga som förut tyvärr men fick hoppa någon oxer på 70/80 på slutet i alla fall. Det språnget är jag nöjd med även om jag var lite för passiv innan. Det var roligt att hon var glad i alla fall, och ännu roligare att jag slapp ligga på backen! ;)
 
 
Det kanske finns lite filmer från idag men det är inte säkert. De är så stora filer att det kan vara svårt att skicka nämligen men om vi löser det så bjuder jag såklart!

Kommentarer
Postat av: Noomie Sundell

Jag skulle vilja se film!((:

2013-01-19 @ 16:20:57
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback