Ny termin

2013-01-08 @ 18:30:37 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Skoldag nummer ett denna terminen är klar, och herre gud vad mycket jag har att plugga fram till nästa lov. Det finns inte en vecka utan minst ett prov fram till sportlovet och det börjar fyllas på efter lovet också, sjuktsjuktsjukt! Det Hanna sa i förra inlägget stämmer så bra - hur orkar man plugga natur? Jag vet fan inte hur jag gör, eller om jag kommer klara det. Fuck school!
 
Nej nu tar jag i lite för mycket... För att se det från den ljusa sidan, tänk mina möjligheter när jag gått ut gymnasiet. Även om jag ångrar mig och faktiskt vill gå på högskolan så har jag dessa kurser jag inte hade fått annars och även om jag inte kommer gå högskola så är det en bra sak att kunna skriva på CVt. Att hej du, jag gick natur och det krävs engagemang och kämparglöd. Anställ mig för sjutton, det kommer du inte ångra! Haha, något i den stilen! ;)
 
Efter skolan har jag ju varit och tagit hand om min favoritbulle och kom ganska nyligen hem. Nu behöver jag plugga inför mitt närmaste prov - samhällsprov imorgon. Kul... :(
 
Hur har er skolstart varit?
 
Saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

men gud vilken grymt fin häst! saknar också sommar, vill ha värme!

2013-01-08 @ 20:01:30
URL: http://dalahastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback