nemen tjenare!

2013-01-09 @ 15:19:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Känn er inte bortglömda, jag har bara helt enkelt inte riktigt haft tid eller jo snarare ork till att skriva något här idag/igår kväll.
 
Förstår inte varför men jag är så sjukt trött för tillfället. Kan sova hur många timmar som helst på dagarna och ändå inte bli piggare. Men när det börjar bli mörkt och det snart är dags att gå och lägga sig är jag skit pigg och kan inte somna. HELT meningslöst.. Har verkligen lyckats att vända på dygnet de senaste dagarna utan att veta om det..
Så nu är planen att hålla igång som satan idag så att jag kan somna tidigt ikväll och sova ut!
 
Funderar också helt ärligt på om jag lider av järnbrist eller något liknande för jag är vekrligen trött hela tiden, värdelöst! Kanske kan vara värt att kolla upp det, fast läkare och shit är inte min favorit, brukar faktiskt hålla mig långt därifrån så ofta jag bara kan ;P
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Har du järnbrist kan man äta mycket broccoli! :) det är sant, min skolsköterska sa det haha ;)

2013-01-09 @ 20:00:18
URL: http://inpinkdocs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback