Lekdag

2013-01-13 @ 18:18:11 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Haha ja men det är faktiskt det jag har haft idag och därför jag inte kunnat uppdatera er någonting alls. Jag har varit lektant på min kusins femårskalas till 15 små tjejer. Fullt hus kan jag lova och inte en lugn stund men kusinen var nöjd och glad iallafall så det gjorde det hela värt det. Fast dom som känner mig vet att barn verkligen inte är mina favoriter på jorden. Min egen släkt och nära vänner är inga problem alls men när det blir väldigt många barn som oftast blir väldigt jobbiga så blir det allt som oftast för mycket för mig. Men idag gick det helt okej, jag och min andra kusin som också var med och hjälpte till gjorde succé med världens bästa utklädnad, det var ju trots allt maskerad ;) hehe
 
Valde efter kalaset att fortsätta lekdagen, bort från alla måsten och krav som annars hänger över en vad man än gör och lät det lilla barnet komma fram igen. Vi spelade nått spel till Xboxen när man skulle använda sin egen kropp för att utföra olika sporter och liknande. Riktigt roligt faktiskt så vi blev kvar ganska länge och spelade allt från amerikans fotboll till dart, man måste få vara lite barnslig ibland, right? ;)
 
Riktigt rolig dag faktiskt och precis vad jag behövde för att återfå lite krafter (det lät bra att skriva så men sanningen är att jag är skit slut och somnar när som helst :P ) inför ännu en skolvecka.
 
På Tisdag får jag även tillbaka min prins igen, då ska det bli uteritter i snön och massa galopp kan jag lova! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marta

Fin blogg! Delta gärna i veckans blogg på min blogg. Du kan vinna en länkning för ca. 100-150 besökare! Kram!

2013-01-13 @ 22:37:08
URL: http://www.nattstad.se/stalltjej
Postat av: Ebba

Vilken fin blogg du har! :)

2013-01-14 @ 07:25:19
URL: http://olssonebba.blogg.se
Postat av: Elin

Mysigt att ha såna dagar ibland!:D

2013-01-14 @ 18:37:27
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback