Klar i skolan

2013-01-22 @ 14:47:25 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Sådär ja då var den här skoldagen över! Väldigt chill dag men har ändå fått en el del gjort! :) Nu på eftermiddagen var det ridning på schemat och jag fick rida den finaste av dom alla, nämnligen Picasso! Himla trevlig häst som när man själv gör rätt är riktigt riktigt trevlig att rida på! Gick faktiskt helt okej idag och jag är jätte nöjd!

Men nu ska jag försöka övertala min klasskompis att köra mig till Flechen så jag hinner rida innan det blir kolsvart ute! :D

Ha de gött så hörs vi under kvällen! :)

/Hanna


Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg :)

2013-01-23 @ 01:36:49
URL: http://brillianthorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback