Inlägg på G

2013-01-07 @ 21:08:02 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Just nu har jag den där irriterande känslan av att ha många bloggideér men inget flow i fingrarna. Har endel tankar och ideér men det måste bara omvandlas från tankar till skrift, vilket går halvbra för tillfället. Har i alla fall planer på att visa och skriva om mina höjdpunkter 2012 samt lite upplägg inför 2013, men det får komma när flowet gör!
 
Idag skämde jag bort Bull så det räcker och blir över - med en ordentlig rykt, nytt spån i boxen och en massa godis och pussar. Nu ska han ju börja sättas igång efter vinterns vila så nu blir det skritt ett tag framöver. Är faktiskt taggad att börja jobba med honom igen, jag tror att en vila har gjort susen för honom!
 
Nej dags att ta tag i livet och förbereda sig för skoldagen imorgon. Hoppas ni haft en bra måndag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

svar: haha ja jag tror jag har lite tur där för Celine skiter i ett hörn och kissar i ett annat ;) sen har hon torv så då har hon lite bädd oxå!

2013-01-08 @ 08:51:21
URL: http://zmurfs.blogg.se
Postat av: Karin

Vilken snygg header! Har du gjort den själv? :)

2013-01-08 @ 11:45:37
URL: http://karrebarrebingbong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback