Höjdpunkter framöver

2013-01-16 @ 11:52:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det är så mycket som jag ser fram emot nu inom kort! Ska bli sjukt roligt att komma igång nu efter vintern och alla roliga grejer som händer! Höjdpunkterna jag ser fram emot just nu är:
 
  • Träningshelgen för Erica
  • Photoshoot med Becka
  • Irlands resan
  • Jag fyller 19
  • De första tävlingarna med Flechen
  • Tävlingarna med Erica där jag är hästskötare
  • Studenten!
Och massa massa mer såklart men detta är de punkterna som jag tycker ska bli allra roligast! Att få åka utomlands utan att betala en krona, att äntligen komma igång med Flechen igen och alla tävlingar både för egen del men även där jag är med och hjälper andra. Åh önskar att det kunde börja nu direkt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback