Helt okej ändå

2013-01-24 @ 19:58:00 | Hanna • Filmer | © DailyHorses 2013
Jag och en klasskompis till mig satt i skolan häromdagen och tittade på lite gamla klipp på videofyme när jag hoppar. Min kompis påpekade att jag skulle kolla på mitt skänkelläge och hur stilla jag höll skänkeln i sprången. Har aldrig tänkt på det innan men det har hon ju faktiskt väldigt rätt i. Kollade på fler klipp efter det, även när jag hoppar barbacka och skänkeln ligger på plats intill hästen hela tiden. Jag vet att det är tabu på att säga så här i landet lagom men jag måste faktiskt säga att det är väldigt bra! Genom att faktiskt ha en så stilla skänkel stör man hästen så lite som möjligt i sprången och det är ju rätt önskvärt ändå. ;)
 
Kolla på klippen nedan och säg vad ni tycker!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sjukt bra! Haha helt stilla ju, trots lite konstiga hopp ibland så ligger skänklen jättefint och stilla! + i kanten där va! :)

2013-01-24 @ 21:22:29
URL: http://Ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback