Fredag

2013-01-11 @ 08:34:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade varit glad över att det var fredag om jag inte vetat att dagen börjar med en tyskalektion, för ni anar inte hur mycket jag avskyr tyskalektionerna. Och jag läser denna kursen frivilligt, vad tänker jag med?
 
Efter den lektionen kan jag i alla fall andas ut lite. Resten av lektionerna på dagen går liksom att stå ut med när det är fredag och sedan en efterlängtad helg. Ikväll händer absolut ingenting, jag slutar sent så mamma erbjöd sig att ta Bull. Jag kommer antagligen sitta hemma och plugga, good girl såhär på en fredag. Nej men jag känner verkligen att jag behöver plugga, så det kommer jag tillbringa hela helgen med att göra...
 
Bäst att dra sig, vi hörs folks!
 
Längtar tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad fint det ser ut där!:) Hur kallt var det?

Svar: Det var jättefint verkligen! Och vi hade tur med vädret! Det var iskallt, runt -10 varje dag! :)
dailyhorses.blogg.se

2013-01-11 @ 09:42:16
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback