För ett år sedan...

2013-01-08 @ 20:37:48 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kikade tillbaka i arkiven och läste om vad som hände i januari 2012. Det var självklart mycket om Bull som var påväg hem till mig då men också en massa om Sune. Åh älskade Sune, vad jag saknar honom! ♥ Tävlade klubbhoppning på honom och klubbdressyr på Kuhs och herregud vad jag saknar allt det. Dessa ponnyer har gjort så himla mycket för mig, gör ont att veta att den tiden mycket väl är förbi.
 
Bloggen flöt på, jag skrev något åsiktsinlägg ibland och vi visade filmer från tävlingar med mera. Vi fick vår första fanbild och bra med respons. Det känns som om ett år är jättelänge men sakerna som hände då känns som om de hände nyss. Detta är verkligen bland det bästa som finns med att blogga, att kunna kolla tillbaka. Läsa om livet då, vad man gjorde, vad man tyckte och hur man utvecklats sedan dess. Dessutom kan man hämta ny inspiration därifrån. Bra tips för er som har bloggtorka! :)
 
Får se hur saker rullar på nu, det känns så himla olikt tiden då. I och för sig har mycket ändrats sedan dess men samtidigt känns det som om jag är precis samma person då. Nej nu svamlar jag bara på, som det blir när jag bara låter fingrarna flyga. Dags att avsluta! ;)
 
Bild från Januari 2012, det jag saknar mest av allt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: ja dom är helt underbara dom skydden, verkligen värda sina pengar!

2013-01-09 @ 01:43:31
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sara

sv: Den är supergosig med allt ludd :D Skulle gärna ha den i fler färger..

2013-01-09 @ 01:44:31
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback