Det där stället jag aldrig släpper

2013-01-06 @ 14:21:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag måste själv erkänna att det hade varit ett smartare val av mig att inte fortsätta på JFK utan istället satsa det på fler träningar med Bull istället. Men ibland behöver man inte göra de smartaste valen utan istället gör man de val man mår bäst av, vilket jag verkligen gjorde i detta fallet. Nu när vår hoppspecial på ponny splittrats så har jag istället börjat i hoppspecialen på storhäst. Egentligen ville jag rida kvar på ponny men eftersom det inte fanns någon grupp där jag hade kunnat utvecklats så fick jag istället börja i en storhästgrupp. Tanken är att jag ska rida ponny i den gruppen, så det kommer inte släppa ponnysidan eftersom det är den jag vill behålla.
 
Jag vet inte riktigt hur detta blir ännu. Jag red första gången i lördags och... om det fortsätter så kommer jag inte utvecklas i den gruppen. Men förhoppningsvis blir det bättre och jag har både Frida och Malene som jag känner i denna gruppen. Ska berätta mer om lördagens lektion i ett senare inlägg, men nu vet ni hur det ligger till. Varje lördagsmorgon (alldeles för tidigt -.-) kommer jag tillbringa på JFK ett tag framöver!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Hur är den hoppspecialen? (:
Har funderat på att börja i den ett tag nu men vet inte riktigt hur den är? Vad tror du det är för krav och sånt för att gå i gruppen?
Dock är det liiite tidigt för mig igentligen men vad gör man inte för att få göra det man älskar? <3

2013-01-06 @ 14:26:12
URL: http://sagoponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback