Denver 2012/2013

2013-01-07 @ 13:56:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Lägret blev inte riktigt som jag hoppats eftersom jag får feber andra dagen på lägret och den 31 december vaknar jag med 42 graders feber och influensa. Så nyårsaftons förmiddag tillbringas på ett sjukhus och resten av dagen och natten att sova. Kommer ihåg att jag väcktes för att ta min medicin när de räknar ner inför nyåret i New York (som är två timmar innan nyåret i Denver) men jag sov mig igenom både nyår i Sverige och nyår i Denver. Lagom bra start på 2013... ;) Den 1 januari sov jag mest och umgicks med en kille från Guatemala som också var sjuk men gick i princip inte upp ur sängen en ända gång.
 
Lägret slutade den tredje januari så den andra kände jag att jag var tvungen att vara med på lite aktiviteter igen eftersom jag inte ville missa allt för mycket. Dessutom var jag tvungen att äta efter att inte ha ätit på två dagar även om jag inte var ett dugg hungrig. Men de aktiviteter jag var med på innan jag blev sjuk var riktigt roliga och intressanta och även om jag inte hann lära känna alla jätteväl så har jag några nya vänner världen över. Så jag ångrar verkligen inte att jag åkte men det hade ju varit roligare om jag slapp bli sjuk! :)
 
Tog inte heller jättemycket bilder och var bara ute någon gång, vilket jag verkligen ångrar då det var underbar natur och utsikt. Men jag kunde hänga med och "klättra" upp för ett av bergen en gång i alla fall innan jag blev sjuk och det var bland det bästa. Utsikten var helt sjuk eftersom vi var mitt i klippiga bergen, svårt att beskriva verkligen men sjukt coolt. Bjuder på en bild på utsikten från berget, själva stugan vi bodde i låg lite längre ner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback