Dagen

2013-01-02 @ 19:56:57 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Full fart precis som vanligt när man är ute på Sjövik. Men jag ska inte klaga för jag älskar det, underbara människor, hästar och ja det är grymt helt enkelt ;) 
 
Idag blev det lite markarbete på två hästar, Irma och Aragon. Båda får 1.40 hoppning och är grymma med Erica på ryggen! Dock är dom inte lättridna när man själv ska få dem till arbete men det är väldigt lärorikt och nyttigt! Vi löshoppade även alla unghästarna idag vilket gick bra. Dom skötte sig riktigt bra allihopa och hoppar som satan! ;)
 
Imorgon står det hoppning på schemat för de flesta av hästarna så då aggerar jag hinderpersonal när Erica hoppar. Sjukt nyttigt att titta på när så duktiga ryttare rider, lär mig alltid något nytt :)
På tal om hoppning så tror jag allt att vi får lasta Flechen och åka till ridhuset någon dag för nu är både han och jag hoppsugna, så Sanna när kör du? ;)
 
Hur som helst, nu ska jag glo på film tills det är dags att sova, ha det gött!
 
Irma överst och under det Aragon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina hästar!:D

2013-01-04 @ 21:35:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback