Buhu!

2013-01-23 @ 15:30:45 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Träningen idag blev inställd så nu sitter jag här och funderar på om jag ta mig upp och rida Flechen en stund eller om jag ska låta honom få sin vilodag. Dagens dilemma! Men solen skiner, det är riktigt svinkallt och världens mysigaste ridväder! Japp jag är inte som alla ni andra som klagar över kylan hit och dit. De absolut bästa minnerna jag har på hästryggen är när det är riktigt riktigt svinkallt så att hår och manar fryst till is. Kalla mig knäpp men jag kan inte komma på något mysigare hästminne än jag och min vän Rebecca (inte becka på bloggen) red ut på våra hästar och nästan frös till is, det var tider det!
 
Så jag tror nog inte jag kan hålla mig om jag ska vara ärlig, det blir nog en liten tur skulle jag tippa på ;) Sedan får han en skrittdag imorgon och lite lätt trim och lösgörande på fredag inför helgens träningskurs! :D
 
Men först, musik på högst volym och datan i högsta hugg. Här ska det skrivat mejl och annat spännande, även lite blogginlägg såklart! :D
 
Monster hästen ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Trist att träningen blev inställd!

2013-01-24 @ 21:38:21
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback