Back to business

2013-01-02 @ 09:32:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Efter en dag av återhämtning efter nyårsafton är jag nu tillbaka på banan igen. Skönt att vakna imorse och vara pigg och allert igen så att jag kan göra lite nytta under dagen ;)
 
Åker ut till Sjövik nu och stannar där hela dagen och hjälper till med allt som kan tänkas behövas göras där ute. Var länge sedan jag var och hjälpte Erica nu så det ska bli riktigt roligt att komma dit igen! Kommer antagligen att spendera mina sista lovdagar där ute nu när jag inte behöver vara uppe på jfk hela dagarna. Det har varit roligt att vara där men att åka ut till Sjövik och Erica är rätt mycket bättre faktiskt ;)
 
Har nått tidsinställt till er som kommer att dyka upp under dagen. Men förutom det kommer updaten att ligga rätt lågt under dagen, tar upp det när jag kommer hem senare i eftermiddag igen.
 
Snyggaste Wiran får stå för bilden ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken snygg häst!:D

2013-01-02 @ 11:11:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback