Ändrade planer

2013-01-04 @ 22:39:43 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Blev ingen utekväll då jag var så extremt trött när jag kom hem från sjövik idag. Har sovit väldigt dåligt det senaste och inte kunnat somna förens det nästan varit dags att vakna igen. Så när jag kom hem idag somnade jag och stensov i 4 timmar innan kusinerna ramlade in och väckte mig, tur var väl det annars hade jag garanterat inte kunnat sova inatt. Men bestämde mig för att stanna hemma ikväll för att återhämta mig lite och umgås med kusinerna och familjen istället för att parta med tjejerna.
 
Tur var väl det för fick ett sms av Flechens ägare och vi ska hoppa imorgonbitti så det kan ju vara bra att vara pigg och allert då kanske ;) Ska bli så sjukt kul att få träffa och hoppa min lilla prins imorgon, jag behöver verkligen det just nu! ♥
 
min favorit kille ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback