A day off

2013-01-21 @ 07:57:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har mängder med plugg idag eftersom jag tagit lite paus från det i helgen (skönt men verkligen inte bra) och eftersom det är min stallfria dag så kommer jag tillbringa hela dagen med näsan i skolböckerna, först i skolan och sedan hemma. Därför har jag bestämt mig för att ta en dag från bloggen och inte logga in här en enda gång idag - önska mig lycka till. ;) Dels för att jag inte har något live att berätta och dels för att jag verkligen måste koncentrera mig på plugget.
 
Men tro inte att ni inte får uppdatering! Har fixat tidsinställda så uppdateringen kommer bli precis som vanligt, bara inget live eftersom det inte finns något att berätta där. Bara skönt för er att inte få höra mitt eviga tjat om hur galet mycket skolarbete jag har, haha. Ha en bra måndag, om det är möjligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback