Det skulle bli ett bra år..

2013-02-24 @ 01:00:14 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Hade verkligen grymma planer för det här året, allt skulle blivit så grymt bra..
Jag och Flechen skulle verkligen komma ut på tävlingsbanorna på riktigt, debutera 1.10 ihop och framför allt ha ett extremt roligt och lärorikt år ihop. Vi skulle till och med startat en dressyrtävling ihop.. Jag skulle börja tävla Bonny på riktigt, komma ut på lite större tävlingar och verkligen utvecklas som ryttare. Jag skulle åkt en månad till Irland för att jobba och ha riktigt roligt. Skulle tagit hästskötarexamen och tagit studenten för att sedan komma direkt ut i hästvärlden och jobba.
 
Men 2013 blev verkligen inte det år det skulle bli.. Jag förlorade den jag älskade allra mest, har sett vänner förlora dem de älskade mest. Tappat glädjen och gnistan för hästsporten överlag men framförallt tappat bort mig själv. Alla de planer och förväntningar jag hade detta året kraschades sönder totalt den där hemska lördagförmiddagen för fyra veckor sedan. Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan min bättre hälft här hos mig. Jag vet inte hur jag nånsin kommer ta mig upp ur den här gropen som blir djupare för varje dag..
Jag vet inte om jag nånsin vill komma tillbaka till hästvärlden igen, om jag någonsin kommer att kunna älska det igen. För just nu känns det inte så, men samtidigt saknar jag det så himla mycket, men ändå klarar jag inte av det..
 
2013 blev verkligen inte som planerat och framförallt inte det bra år det skulle bli...
 
I need him to survive, I really do..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Året har bara börjat, du vet aldrig vad som väntar bakom knuten, allt kan hända. Allt kan vända på några ögonblick, precis som det gjorde med Flechen. Ge inte upp än.

2013-02-24 @ 14:52:24
Postat av: Rebecca

Håll ut vännen, du är stark, Flechen är alltid med dig i ditt hjärta, vad du än gör. <3

2013-02-24 @ 19:06:43
Postat av: victoria

Vad har hänt? :(

2013-03-05 @ 22:59:58
URL: http://victoriamariajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback