Tisdag

2013-08-20 @ 10:38:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sista dagen innan allt börjar snurra som vanligt igen, då hjulet går i samma tempo hela tiden och det blir lättare att finna ro i vardagen. Man kommer in i rutinerna ordentligt och allt blir som vanligt, fast en aning bättre. Allt kommer bli bättre efter den här underbara sommaren. Jag har, som jag redan sagt, haft en helt galen, lärorik och fantastisk sommar. I don't cry because it's over, I smile because it happend!
 
Idag taggar jag för att pricka av lite fler saker på min att-göra-lista men samtidigt ta det lugnt och gå runt och småfixa inför morgondagen. Lugn dag med mycket att göra, så det ska vara!
 
En häftig motljusbild från igår. Har fler bilder att bjuda på så kika in senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback